killar i kjol

massor av dem, de spelar utanför, rätt roligt att titta på faktiskt :)
Jag och marie var ner på konditoriet en sväng och åt varsin bakelse, sen gick vi till chokladboden och handlade lite, tog en långpromenad och kollade på djur (hästar,höns,kaniner och hamstrar) och nu ska jag läsa lite mer i skolboken min. Sen blir det nog en lugn kväll, är så trött :p
pappa är på musikal i sthlm, hans födelsedagspresent så jag hoppas han får trevligt! Några fler ministudsbollar är införskaffade till fjomp, kommer aldrig behöva köpa nya sen jag flyttat härifrån haha, och han blir så glad så glad :)

Hoppas bara att det är något lättfixat problem med min dator och att det inte behövs storfixas med tapetsering i mitt gamla rum för jag har såna planer för sommaren, och jag känner mig helt slut men så nöjd på något vis, fast jag har massor att göra och fixa..så skönt att man kan få njuta lite av livet emellanåt och inte bara se botten på alla svackor som varit/är, har sett en massa moln på sistone :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0