otrött

kom ganska nyligen hem till linköping igen, vi fick stanna strax utanför linköping för nåt signalfel och missade bussen hem med 10 sek, inte nå störande, så det var bara att vänta en halvtimme till..och då kan tilläggas att jag varit kissnödig från hallsberg, fy fan vilken pers det var men jag lärde mig nog att gå på tåget nästa gång, kanske :p
Ätit glass med loi idag, gott var det men jag kände mig inte så mysig för var allergisk och hade svårt att andas, bara att hålla tummarna att det ger sig, annars måste jag ha annan medicin :/
om en månad precis så flyttar jag, och sen är det tunisien och stockholm, jobb i sju veckor och sen flytt igen hoppas jag, kommer förhoppningsvis bli full rulle hela sommaren :) mum ska till london, är lite avis fast jag har verkligen inte råd så det får bli en annan gång..
Har en massa sommarkläder här nu iaf, men har inte provat dom så får se om allt är för stort i år eller om jag kan ha det, hoppas jag kan :)
nä om man skulle ta och krypa ner i sängen, imorrn blir en intensiv dag, får tillbaka ett arbete,ska skicka in ett annat, får nya grupper och en ny delkurs, måste handla och fixa matådor till veckan osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0