på g

haha nu är jag allt på g, bäst ni passar er :p
Hade seminarium 10-12 idag, om män och kvinnors olika val gällande utbildning osv. Jag var nog den enda som var riktigt lycklig över vädret, det har regnat ända tills nu på kvällen så jag kunde andas och må bra, billig fylla att bli hög av lite regnväder :) Handlade lite mat, gjorde makaronipudding som blev kanon! (och nu har jag dosor i flera dagar också) och hemmagjord rhodislandsås som jag brukar ha som dip. Sen fick jag och anna för oss att vi skulle städa allrummet, vilket var ett jäkla skitgöra men nu är det gjort, och vi möblerade om också så de som torkar golven ska komma åt. Gått ut med sopor och återvinning har vi också gjort med köket får vänta någon dag känner jag, vi bor faktiskt åtta pers här så.. :)
Och imorrn verkar det som om jag ska på hg, och varför inte tänker jag just nu, får hålla fast vid den tanken, kul att träffa lite nytt folk :)

Fast nu ska jag dricka en sisådär två liter vatten och bara slöa :) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0