redan helg

Bara jag och en till i min grupp hade tid att träffas imorrn så det blev inställt, så nu har jag helg, på gott och ont. Bra på så sätt att jag (förhoppningsvis) hinner tvätta imorrn bitti, träffa anna och äta glass, kolla efter lite saker inför resan ( och jag som inte gillar att gå i affärer) laga mat så jag har dosor samt läsa lite böcker och skriva mer i min lärdagbok. Negativt på så sätt att gruppen fortfarande inte kommit igång med arbetet, och eftersom jag är tvungen att åka hem i nästa vecka så känns det inge vidare bra..men hoppas att det löser sig under må, tis och ons så jag kan slappna av lite och vet vad jag kan göra.

datorn och jag är fortfarande inte överens alls men bara den fungerar fram till första juni så överlever jag :)

Det har förresten blivit bättre, jag orkar mer, fast illa med tanke på att jag fortfarande snoozar på mornarna, vilket jag aldrig gör annars, likaså däckar jag när jag kommer hem, men det går åt rätt håll iaf.
Fick veta att en boende gått bort, det är så trist för vissa fastnar extra mycket och det blir inte samma känsla utan dem, jag och marcus pratade fina minnen, och roliga såna, det är bra att man kan skratta när man blir utskälld, sönderkramad och trakasserad :) Även om jag inte vill jobba inom vården hela mitt liv så är jag fantastiskt glad för jobbet jag har haft, det har verkligen gett så mycket och utvecklat mig som människa :)
På samma sätt som jag har haft svårt att inse vad jag rent teoretiskt lärt mig av pedagogikkursen så har mötet med alla utvecklat mig och jag känner att det har gett en hel del :p vad sentimentalt det blev men jag är så glad, nästan som att gå runt och vara förälskad, och allt är grönt och fint och fan jag har så mycket jag vill göra och uppleva, och tänker se till att göra det också :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja är det inte nån som fyllt år då kanske ;)

haha ja vi är på, bara att säga till när du hittat ditt drömhem =)

kramar

2009-05-14 @ 22:31:28
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0