so many thoughts

vi satt hela dagen idag också och det känns som vi fått en del gjort, imorrn blir vi förhoppningsvis allihopa och inte heldag heller, ska dit redan åtta  så hoppas jag kan sova inatt. Sen är det vaccination på kvällen och så måste jag komma ihåg att ringa banken om pengaväxling. Snart åker vi, och först ska jag hinna avsluta skolan, och packa ihop rummet här och sen hinna packa inför både tunisien och stockholm. Har så jäkla mycket snurr i huvudet just nu, har inte tid att fundera så mycket, måste fokusera, men hur. Provade att äta en bakelse idag och det funkade för stunden iaf :p men det var gott för jag har mått så illa senaste dagarna..och att min kropp ogillar mig är väl ingen hemlighet direkt..

Har riktigt ont i ett knä, som knivar som hugger och vrids om (som jag tror att det skulle kännas iaf) och jag vet inte om jag har felbelastat eller om jag lyckats dra på mig inflammation där också :/ Har ju haft on i en knogled (kan man säga så?) hur länge som helst och det går inte över så mum tyckte jag skulle kolla upp om jag hade fått nåt reumatismaktigt som inte kan kopplas som övergående pga magen, tror dock jag väntar tills jag kommer hem från sem, vill inte ha dåliga besked innan.
 Ha det bra alla, och håll en tumme att vaccinationen går bra och smärtfritt imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du inte lan växla pengar innan du åker va, utan måste göra det där i tunisien =)

2009-05-27 @ 22:55:17
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0