solsken-check

hemtentan godkänd-check :) Känns underbart skönt att ha klarat den, med tanke på att jag inte förtjänade det, (alldeles för lite tid och energi lagt på att fixa den) och slippa kompletteringar utan istället kunna fokusera på det vi har framför oss.
Känner mig riktigt splittrad, har en del kvar att fixa inför resan, måste a mig hem och ta spruta (men när ska jag hinna en sån sak?!) i nästa vecka och så är det allt annat vardagligt, som typ att tvätta..
Har mått kasst i flera dagar men idag känns det bättre, fortfarande trött så det heter duga och mår illa när jag äter men det känns som om det håller på och reder upp sig. Fick en räkning igår, internetabonnemang för juni och fick riktig panik, vet ju att jag har sagt upp något från sista maj men vad var det då? Så jag skrev och idag hade jag fått svar; har makulerat din räkning nu, tack och lov :)
Nu ska jag nog vila en liten stund så jag orkar engagera mig igen sen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0