söndag

så skönt att vakna och veta att jag  är ledig idag, mycket tankar som virvlade i huvudet och gjorde det svårt att somna igår kväll men sen gick det fint.
var ute och sprang med marie, kändes att det var ett tag sen, men första halvan gick oförskämt bra, fast det antar jag att jag får lida för imorrn ;)
Har försökt läsa men varje gång ramlar ögonen ihop, det gör mig galen (!)

Så skönt med värme nu iaf, jacka har jag inte haft på evigheter och när vi var ute imorse gick det med kortbyxor och linne,sen höll jag på att frysa ihjäl när jag kom hem igen men det är en annan femma. Nä dags att läsa lite mer innan det blir grillning med korridoren kl 17.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå där tjejen!

missa alla djur på vägen, känns oerhört bra =)

haha...

men sprang massa rådjur ut på vägen på vägen hem, men dom hann undan =)

kommer damen hem snart ;)vi har presenter till dig =)

kramar

2009-05-10 @ 19:53:56
URL: http://majjja83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0