tok

har drömt så mycket tok inatt, borde som sagt inte kolla så mycket på dexter, eller iaf inte så sent på kvällarna. Igår var för övrigt en bra dag, upp halv fem, till skolan vid tio, skrev och klurade, hade möte med gruppen och vår handledare som tydligen inte ens var schemalagd :) Sen blev det en glass i solen och jag fick sällskap till ryd av en i klassen, förtydligas bör att jag gick i linne(!) ingen tjocktröja här inte (men dock två linnen haha)
Orkade verkligen inte göra mat så jag beställde en pizza, vilket också betyder att jag har mat i flera dagar :p
Ska snart till skolan igen för ett nyss pass så håll alla tummar!

Och förresten så har jag förtidsröstat eftersom jag inte kommer befinna mig i sverige på valdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0