tungt

om jag var pigg igår kväll så var jag allt annat imorse, drömde flera gånger inatt att jag kvävdes och allergin är värst på mornarna, jag orkar inget : /
Det hade regnat lite så det är skönt att det sköljer bort lite damm, men då växer ju gräset istället och den där golfbanan vid skolan är ju så satans trimmad så jag blir tokig!
Fick tillbaka den empiriska uppgiften idag, godkända blev vi, så skönt! Sen får vi se hur det går med arbete nr 2 men det borde också vara ok..blev indelade i grupper, ska läsa en hsv-rapport till imorrn och skriva frågor tror jag..
Var in och sa upp min lägenhet idag, så nu är det gjort och jag kan inte ändra mig, och om en månad är jag tillbaka i l-a igen men jag tror det kommer gå fint, jag ska inte engagera mig och ta åt mig av allt skitsnack, jag vet vilka mina vänner är och jag kommer ha häcken full med att fixa inför nästa flytt, rensa mitt gamla rum och jobba. Jag väntar inte längre på en vändpunkt i livet, den har redan kommit och nu ska jag bara ta för mig ännu mer och jobba vidare på det, tror faktiskt att jag är ganska nöjd och rentav lite lycklig, vilket är på tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0