uppdatering

och titta noga på klockslaget mina vänner, för jag är vaken, trots att jag gick upp kvart över sju imorse och har hållt igång på kuolen halva dagen, handlat och varit lite allmänt seg :p
Hemresan gick bra, inte så mycket folk och jag kunde skriva en del iaf på tentan, fick hämtning av pappa och var ut på långpromenad med majjja. Sen hade jag som vanligt gjort bort mig när jag packade så fick släpa ner hela resväskan till marnäs, gick fort i backarna för den var så jäkla tung :p men oj vad det var skönt att komma hem till mum och fjomp :) Vi hann nästan prata lite innan hon skulle sova, och jag var inte långt efter. Torsdag bestod av tentaskrivning till 13.00 (kommer så behöva komplettera men nu har jag börjat iaf), sen upp till polisen och hämta mitt pass, hem och göra lite mat och sedan en sväng till Harnäs. Lilla arn (femmånadersvalpen på 43 kg) gick väl över mig och jag kunde inte göra så mycket, han är ju så go men vete sjutton om jag ser fram emot när han passerar 80kg, spännande att han ska börja valpkurs på måndag iaf, han kommer skrämma slag på de andra haha :)
Sen var det hem och grilla med mum, marinerad kyckling, vattenmelon, chips och dipp, mums! Efteråt bar det av upp på högberget igen och spelade kubb med eliten, och fast att daniel hann glömma det så vann vi faktiskt!
Kom väl i säng vid tolv ungefär och har som sagt sprungit i affärer halva dagen idag,eller ja, vi har flummat en del också, det måste man för att orka :)
Leggings,träningsbyxor (2 par, så nu har jag inga ursäkter för att inte springa),tränings linne+jacka,tofflor,örhängen och sen vet jag inte om det var något mer, men det var riktigt välbehövligt allt iaf, och jag har egenhändigt bytt örhängen ikväll
Imorrn ska jag städa hos pappa,tänkte hjälpa honom rensa skafferiet och sen är det mitt rum som ska fixas, hinna träffa majjja, ev marcus också och sen måste jag höra när loi har tid med mig..full rulle, I like :)
Ha det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0