25 nov

Längesen, har varit så intensivt med allt men följande har hänt; Godkänd i kurserna Studieteknik samt Folkhälsa och samhälle, mycket mycket skönt!
Skrev tenta i fredags i Humanbiologi (hade sen grymt ont i nacken precis hela helgen), fick tillbaka den idag (vår lärare hade suttit hela helgen och rättat, och det blev ett B så jag är sjukt nöjd! Inte bara resultatet, detta innebär att jag efter tentan den 14 dec har jullov, så underbart :)

Något inte lika underbart är influensavaccinet jag tog igår, har grymt ont i hela kroppen (men det kan lika gärna komma från nacken) och så heldag i skolan pluggandes latinska namnen på leder, skelett och alla jäkla knölar vi någonsin hittat :p

Imorrn är det nya tag, för ikväll orkar jag inte ett dugg, jag längtar efter helgen för då ska jag vara på topp med storstädning och pluggande :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det gör den säkert... men då får jag lämna tillbaka den om jag spar kvittot och få tillbaka pengarna. men då har jag väll tappat bort kvittot ist =)

kram

2009-11-27 @ 11:28:37
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0