fängelsemuseum

Har haft en underbar helg, ont som fan i hela kroppen (vore ju underbart om kroppen pajar lagom till tentan), och bland annat frossat i popcorn,isthé och massa göttans :) Varit på fängelsemuseet, länsmuseét och promenerat lite utöver det, riktigt nice. Sett dexter, hur en serie som är så bra kan vara så läskig är en fråga. t.o.m. tagit ett bad i helgen, och det är inte ofta, sen har jag överkonsumerat tigerbalsam så hela min halsduk stinker.

Imorgon är det heldag, ska springa i trappor och mäta pulsen, så måtte jag vara frisk, för sen är det tentaplugg ända till fre :/ och efter det ska jag hem och krama mitt kattrackare för usch vad jag saknar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Saknar dig även om jag är dålig på att höra av mig! Bara så du et. hoppas du har det bra och att skolan går bra. pusskram!

2009-11-16 @ 06:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0