arg som f*n

Blev så jäkla irriterad imorse när jag kom ut och skulle cykla till skolan, lite halvjäktad sådär och lagom ont i magen. För på min cykel och en annan har någon roat sig med att skruva av ventillocken eller vad det heter så luften åker ur, verkar som om det blev avbrutet vid min cykel för en var borta och sen hittade jag den silvriga muttern en bit ifrån. Men fasen så irriterande, jag anser mig inte vara en våldsam människa men då var det nog en jäkla tur att jag inte såg vem som gjorde det för då hade jag blivit anmäld för misshandel. Vad tänker man med när man gör sånt, så himla onödigt!! Så nu måste jag skaffa såna också, funderar på att skruva av dom sen i vinter så ingen kan göra om det.

Annars är det bra, ont i magen och stressad till tusen, ska skriva lite om studieteknik som ska skickas in imorgon och sen är det finslip inför ett seminarium imorrn, "svagårens barn". Efter det måste jag hinna skriva stödpunker inför powerpoint-presentationen på fre som vi ska göra klart imorgon och sist men absolut inte minst måste jag hinna läsa lite inför tentan. Nä men jag är ju så organiserad så det går fint :P

Kommentarer
Postat av: krisen

Heej!! Aa känner mig väldigt duktig och produktiv i alla fall :) Jag hejjar på dig på din! Det kommer gå superduper tror jag :) Själkvlart kan du få det, I send you an e-mail om det :)

2009-10-22 @ 16:55:25
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0