kallt värre

Att cykla till skolan i minusgrader är väl ingen höjdare men det är tio gånger värre när det är plusgrader men man håller på att blåsa bort, det om något är jobbig kyla :/ Idag har vi jobbat på rätt bra måste jag säga, eller hela veckan faktiskt så imorgon ska vi fira med att inte gå i skolan. Jag ska träffa Agnetha för en fika och försöka läsa så mycket jag hinner inför tentan imorrn, men annars ska jag mest försöka koppla av, har haft grym huvudvärk idag och mår fortfarande illa som tusan mendet är ju inte så ovanligt. Jag gillar verkligen en del av människorna i min klass, vi är en ganska blandad skara som kompletterar varandra fint :)
Och om en vecka så får jag pussa på min lilla kattskrutt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo nu harhan kommit hem, kanske blir att åka tillbaka sen nån gång, men inget som är bestämt nu, så hoppas på att få ha han på hemma plan ett tag =)

kanske dags att ses nästa gång du kommer hem???

kramar

2009-10-16 @ 15:06:03
URL: http://ajjja83.blogspot.com
Postat av: Anonym

aja råka glömma ett m i adressen men antar du fattar vem det är ändå =)

2009-10-16 @ 15:06:53
Postat av: Anonym

haha ja jag har slängt lite, närmare bestämt en ica kasse och en ullared kasse...så ja, är jag inte duktig så säg =) haha...

har du tid att klämma in en träff vore det toppen, annars får vi helt enkelt ta det en annan gång...

kram

2009-10-16 @ 18:10:03
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0