long time no seen

har haft en hektiskt men fantastisk helg. Hade seminarium i torsdags, det kändes bra, redovisning i fredags, kändes också bra, sen blev det tåg till borlänge och mat och musik på café peace and love, riktigt trevligt men attans vad trött jag var! Kom hem till mum vid halv tio och då gick vi till lokalen och flyttade fram stolar och förberedde för festen. kom väl i säng vid 23 (och det är sent för att vara mig) och eftersom vi ställde klockan bakåt gick jag upp 7 (6). Sen var det väl ungefär panik och full rulle fram till ett när alla gäster var på plats men maten inte var klar. Stockholmsmotrarna +morbror, l-a kusinerna med familj samt min familj, god mat, trevligt folk och mycket skratt, som det brukar vara :) synd bara att mum hade så mycket att ordna så hon inte kunde vara med på allt..full rulle hela dagen iaf och hela kvällen, kom i säng vid 23 igen bara för att gå upp och städa och fixa mat till gäster dagen efter, just ja, sen var jag tvungen att åka hem och plugga för jag har tenta imorrn, och jag glömde alla anteckningar i l-a, ibland suger mitt liv satan.

hur som helst, bet av en bit av en tand idag, på kinamat, och känner mig inte förberedd för tentan, och just ja, har haft migrän sen jag kom hem i söndags kväll..det enda jag ser fram emot är helgen, en ny start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0