da weekend

helgen är över, fort det går, men jag känner på nåt sätt att jag har fått den nystart jag behövde.

Har laddat väskan full med recept och tillbehör så nu ska här bakas kakor i veckorna, jag har hämtat lite vinterskor, mössa och sånt, resten får vänta. Myst med fjomp en massa, gullkatten nr 1. Jag har kramats och fått massa energi av dem på jobbet, så härliga människor, varit på finmiddag (som var mysigt tills jag somnade halvvägs in i filmen :) , spelat lite dator, betalat räkningar, hittat massa nostalgikort (italenresan, en av resorna tll england, familjesemestrar och en massa mysigt, hittat dikter jag skrev när det behövdes i mitt liv och bara hittat minnen som betyder så mycket. Sen har jag återigen insett att flera dagar hemma är väldigt påfrestande för alla inblandade, vi funkar som allra bäst när vi inte umgås för mycket och intensivt haha :)

Julls har jag hunnit träffa, och loi (som jag hoppas har det underbart i sousse!) och gänget en sväng och ja, fan det enda som fattas är att jag skulle vilja ha någr dagar på mig i gävle att plugga innan nästa kurs sätter igång.
För jag vet hur det blir ikväll, om jag har tur kommer tåget fram i tid, vilket ger mig tre minuter att hinna släpa mina väskor till rådhuset och förhoppningsvis hinner jag med bussen, vilket betyder att jag är hemma kanske kvart i åtta, vilket skulle innebära att jag hinner iväg och handla frukost och sånt inför tisdagen, vilket skulle innebära en lyckad kväll. Går det inte som jag hoppas så skiter det mesta sig och jag kan lugnt vänta på att bli nedslagen av några ligister :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0