hemmakväll

för ovanlighetens skull kör jag på lugn hemmakväll, jag är fixad för fest men ska bara ha det lugnt och skönt :)
Humöret svänger som fan eftersom jag lider av ett ganska besvärande illamående 90% av dagarna, och jag inte riktigt klarar av att hantera det som förut, tillsammans med huvudvärken blir det ingen bra kombination.
Men för tillfället är det hyfsat bra så jag ska göra lite te och en smörgås och sedan mysa framför morden i midsomer.

Borde plugga men ingen idé när jag inte är inspirerad, bättre att göra småsysslor och rå om sig själv en kväll, ska sätta igång first thing tomorrow morning! För när portfolion är inlämnad och vi har hållt vår lektion så är kursen i pedagogik avslutad, och i den vevan tänkte jag även vara klar med kursen i studieteknik så jag kan fokusera framåt.


Tänker för övrigt alldeles för mycket, eller lite, så förvirrat och jag vet ingenting och alldeles för mycket :p
Dags att sätta fart så jag inte missar inledningsmordet :p Ciao bellos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0