hmm

vad säger man, är så fruktansvärt less på min kropp så jag funderar på att stänga ner den ett tag och skicka på omgjutning!
Kom hem igår, alldeles färdig efter en heldag i skolan och lite småstressad över att vi har seminarium idag och jag inte känner mig påläst. Gör en smoothie med blåbär/hallon och tänker att ju mer jag hinner trycka i mig innan huvudvärken blir värre desto större chans att jag inte däckar i migrän.
Kan ju säga att den förhoppningen slog FEL, har nån knut eller nåt bak i rygg/nacke som jag inte når att massera bort själv och det gör mig stel och full i värk. Så nej, alla som någon gång ska hulka vid toaletten, se till att ni inte druckit något som innehåller hallon/blåbär, allt var rött och såg ut som blod, ingen vidare trevlig beskrivning men det var inte så jäkla trevligt heller.
Positivt är ju att jag aldrig behöver ställa en väckarklocka på morgonen eftersom jag sover så oroligt när jag mår dåligt och blir liggandes så länge..

Så sammantaget så önskar jag inget hellre än att få lite ordentlig massage, kan nog inte åka hem i helgen heller för jag måste hinna tvätta och plugga, kul kul och själv kommer jag vara också för karin ska hem. Saknar fjompen nå fruktansvärt och har en massa saker jag skulle vilja hämta hem och fixa men det får väl bli i ett annat liv.
Åh jag vill ha massage och jag vill ha en trevlig helg fre till sö, är det för mycket begärt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0