mot l-a

idag åker jag till ludvika en sväng, ska faktiskt bli trevligt, och jag saknar fjomp så jag blir tokig :/
Det värsta med att åka hem är att det är så många man skulle vilja hinna träffa och umgås med men mina vänner tillhör inte samma "kompisgäng" direkt så därför är det ganska utspritt och man kan inte träffas hela högen på en gång :p  på gott och ont naturligtvis, känns bara så sressigt när jag väl är hemma och det blir så mycket att jag måste höra av mig till alla, istället för att man kan höras lite då och då och kanske inte allt ansvar måste ligga på mig..jaja nog om det, kul ska det bli iaf och jag ska hinna träffa loi som åker till tunisien på lö (skulle så hemskt grna åka jag också, saknar tunisien och framföra allt när vi var på spa :) skulle vilja åka utan att magen hatade mig också) . Sen ska jag upp till jobbet en sväng och kramas med annapanna och de andra sötisarna! Ska även på finkväll och sen är väl mysklubb a la fjomp ett måste, vi ska allt använda upp den där laserpekaren :)

Just ja, nånstans ska jag hinna med att plugga också, men bara lite förberedande inför nästa kurs, och röja lite uppe hos pappa,

Och jag håller varenda tumme att julls kommer och kramas med mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0