musik

tack för youtube en deppig dag, lyssnar på pink, musik som passar min sinnesstämning och får mig på bättre humör.
funderar på att ta med träningskläder/skor hem och springa när jag får chansen, kommer inte hinna innan och jag har en känsla av att jag måste få utlopp för en massa saker, vad passar bättre än att springa av sig.

Vet att jag har grymt mycket att vara tacksam för i mitt liv, finns alltid de som har det mycket värre men ibland funderar jag om jag inte har varit på botten och vänt, borde det inte bli bättre då eller ramlar jag bakåt hela tiden, känns som jag har fastnat och jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bli lycklig igen. Kanske räcker det med något så simpelt som att jag får ordning på illamåendet, börjar en ny kurs, får träffa fjomp igen och lägger allt annat bakom mig, kanske inte. Kanske måste jag verkligen lägga en stor del av mitt liv bakom mig och fokusera på en ny framtid där jag inte har några förväntningar på någon annan än mig själv, är det ens möjligt..
jaja fortsätta lyssna på musik blir det iaf så jag blir lite gladare, och solen skiner och halva dagen återstår, tänk positivt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0