riktigt illa

så dåligt som jag mått de senaste två dagarna har jag inte mått på läääänge. Grym värk i nacke/huvud, torrhosta, illamående och kramper i magen, helt ljuvligt. Spydde som vanligt och var helt däckad igår från det att jag kome hem från skolan. idag gör vi ett nytt försök, för ikväll ska jag förhoppningsvis åka hem så jag har inte tid att må såhär..
Fick iaf mina böcker igår så nu har jag läsning på tåget, känns bra iaf. Ska bara avsluta skrivuppgiften så jag kan skriva ut den i skolan innan seminariet så är jag nöjd sen.
Hösten börjar komma till Gävle, blåser mycket och är kallare, vill ha ett och samma väder, spelar ingen roll om det är kallt men att det är lika för det mesta så man vet hur man ska klä sig :)







I'm proud of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0