sleepy sunday

idag är det söndag, och jag vill inte köra heldag i skolan må och tisdag...men inget att göra åt.
Ska snart äta kyckling med mögelostsås och vindruvor, minns att jag försökte göra det när jag var sambo men att det inte blev så väl mottaget, så ska njuta desto mer nu.
Har varit till sjukhuset och kollat, gått promenadvägarna här bakom och haltat fram för min fot gör så grymt ont så jag kan knappt stödja den och inte vet jag varför.
Solen skiner iaf så när jag inte har sol i sinne är det skönt att det är vackert ute.

Mina grannar skrämmer för övrigt slag på mig, alltid något som är vandaliserat i trappen och folk som röker och slår i trapphuset.. så om jag inte går att få tag i på några dagar så har jag väl frågat vad fan de håller på med och åkt på en mangling :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för det =) jo tiden bara springer iväg... hur går det för dig då?

kram

2009-09-14 @ 13:26:00
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0