snurr

är helt mosig i hjärnan av allt pedagogiskt dravel, har renskrivit en massa anteckningar från föreläsningarna, fastnar bättre då och fixat med litteraturen till nästa kurs så jag har något att göra sen om internet kraschar. :)
Har peppar peppar inte mått så illa idag så därför har jag gjort varma mackor med senap,banan och ost, Riktigt gott och jag törs inte skriva hur många jag tryckt i mig idag haha
Själva skrivuppgiften går trögt, kommer lossna bara jag sätter igång men jag gillar inte att sitta såhär med datorn så det går inge bra..
Just nu ser jag på nåt svenskt tävlingsprogram på trean, blir så jäkla tävlingssugen, springa och kämpa :) Är nog inte helt färdig med sportandet kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0