torsdag

det mesta har gått fel som kan gå fel, jag har snart vip-kort till gavlegårdarna och jäkla skit vad irriterad jag blir när det hela tiden är något som krånglar som jag inte förstår mig på.
Först vattnet, sen tvättstugan (som fortfarande inte är fixad), dom installerade router och uttag i våra rum igår (som funkar lite när det vill, dessutom glad att jag hade en extra sladd för den jag fick funkar då inte!) osv..Jag orkar inte, lägenhetssökningarna ska jag inte ens berätta om för det gör mig ännu mer irriterad.

MEN till det jag egentligen ville säga; Vilken vacker dag det är idag, cyklade ner till högskolan och lämnade tillbaka en bok, strålande sol, vattnet blankt och fåglarna som simmar omkring. det tog väl en sådär 45 minuter att ta sig hem, stannade överallt och lyssnade och njöt. största problemet som vanligt var at det klipptes gräs överallt. Fick igång en massa tankar på gott och ont. Jag är glad att jag bor här, hellre ångest och panik i gävle än ludvika, det mesta slår det. Och jag kanske är en riktigt bitter och långsint människa som inte kan släppa oförrätter och svek från förr men då är det så. Idag ska jag städa, läsa, handla lite och njuta av dagen!

Åh behöver jag föklara att jag läser om normalitet för tillfället och att det verkligen har satt igång tankeverksamheten gällande allt i mitt liv som inte är som jag vill ha det..

Och sen saknar jag mina vänner, ni betyder mycket även om vi inte hörs så ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0