dagen efter

mina dagen efter syftar ovanligt sällan på dagen efter alkohol (då jag faktiskt dricker väligt sällan) utan mer på dagen efter migrän. Mådde konstigt hela dagen igår men sen somnade jag väl vid åttatiden med sjudundrande huvudvärk också, mysigt värre. Vaknade vid fem imorse med hårband och illamåendebanden på handlederna, laddad för träning ;) Iaf, det blir mycket ätande efter en sån kväll, jag ska liksom hinna ikapp, så för tillfället klämmer jag min andra frukost, yoghurt, the och rostat morotsbröd med messmör :)
Solen skiner och jag är "ledig" så ska försöka ta tag i lite allt möjligt trök (räkningar, skolarbete, städ och matlagning)

Kostregistreringen var intressant, man fick verkligen svart på vitt hur mycket man i genomsnitt får i sig av olika ämnen varje dag, och kunde ta bort och lägga till för att se vad man kunde äta mer av och för att jämna ut staplarna i programmet. Nu ska det bara skrivas en analys också så är det klart.

Och all snö som kom igår och resulterade i slask utöver det vanliga är nästan borta, men är det aprilväder så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0