hemfärd

Det växer vitsippor i "skogen" utanför mig, det ger verkligen glädjerus, och nära har jag till nya tvättstugan, kan boka via datorn så då behöver jag inte gå dit och dubbelkolla, skönt! Solen skiner och idag har jag avverkat en del av de "måsten" jag haft liggandes på hög
Har städning och disk och allt tråkigt kvar men det är svårt, när det är sånt här väder är man hellre ute och promenerar än att diska, iaf jag..
Hembiljetten är bokad, blir fre kväll- onsdag i l-a, lika bra att passa på när chansen ges, dessutom måste jag hinna umgås och prata lite med min mum, vi har en hel del vi inte hunnit med senaste gångerna.

Imorrn blir det grupparbete på förmiddagen och sen film med agnetha, ska bli kul för nu var det längesen igen.
Massage ska jag också tigga till mig när jag är hemma, för satan vad min nacke inte samarbetar med mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hästen va snäll mot mig... =) är ju så kul att rida =) kram

2010-04-15 @ 12:23:23
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0