in god's hand (nelly furtado)

jag är periodare när det gäller musik, och mycket av min favoritmusik har alldeles för mycket jobbiga minnen knutna till sig, försöker vänja mig av med det men då måste man också våga släppa ut känslorna, så det gör jag nu, jag bearbetar all sorgsna och jävlar anamma-låtar.  rubriklåten är ruskigt smärtsam på nåt vis men jag gillar den verkligen. Exempelvis:
*Halo (Beyonce) *I don't belive yo (Pink) *Sober (Pink) *In the end (Linkin Park) *somebody to love * no hay igual * say it right *all good things (alla av nelly furtado) *himlen är oskyldigt blå *come give me love (ted g)

Stavning kan skita sig för jag skriver ur minnet, men just, vissa låtar gillar man, men iblan fastnar man verkligen för texterna också, mäktigt det där
Tur att det är fredag, när grannarna får höra mig yla så fint :)



Kommentarer
Postat av: kristin

Haha härligt! Tack detsamma, var mycket trevlans! :D Jadå ta det lugnt.. jag var ju rätt seg om man säger som så :P hehe gör du så, det blir kanon vilket som! :D

2010-04-11 @ 11:40:50
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0