låångfredag

Jag ber till högre makter att den här dagen ska vara evighetslång för jag har så jäkla mycket jag borde hinna..!
Trevligt iaf att besöka jobbet en vända och träffa Sandra och Julia :)
Likaså mycket trevligt att träffa Majjja,Caroline och Vincent igår, vi var ut till grangärde, fick mat och fika och massa prat :) Värsta med barn är att jag inte vet hur jag ska förhålla mig riktigt, är så rädd för att lyfta och hålla för jag är rädd att göra illa, men samtidigt blir jag så barnsjuk så jag håller på att gå sönder efteråt, vad göra haha :p
En riktigt bra kväll iaf men puckojag åt väl apelsin som var i fruktsalladen jag blev vjuden på och jäklar vad det sved fint i halsen, men det var ju såå länge sen jag åt apelsin..
Mer fika när jag kom till stan, chokladmunk och te, sedan var det Borat på tv, jag har ju inte sett den, och oj vad jobbig men rolig på samma gång, fast klarade inte av att se hela.

Idag, snö på morgonen,jättefint väder mitt på dagen, snö och regn på eftermiddagen, riktigt aprilväder! Har precis läst klart svinalängorna, jobbig men bra bok, ska skriva lite på hemtentan som jag skjutit åt sidan alldeles för länge och sen ska jag äta pizza eller något ikväll, som förberedelse för påskmaten imorrn förstås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0