Min dag

idag lades ännu ett år till min ålder, fan vad det låter uråldrigt :)
haft det supermysigt hemma men som vanligt inte blivit så mycket plugg. Såg att EM parfymeri där jag hade fått presentkort skulle stänga så var in där i måndags och frågade hur länge till de skulle ha öppet, veckan ut svarade dom. Trodde jag skulle få hjärtsnörp, för mitt presentkort låg i gävle och jag skulle ju hem på ons morgon, men det löste sig så nu sitter jag här med färgade fransar och ögonbryn, det blir sådan skillnad :)
Fått en massa grattishälsningar så tack så mycket alla, det gör mig så glad :D

Sitter nedbäddad i sängen, haft grupparbete och tjejerna hade fixat så gott fika och fina paket så jag blir alldeles rörd :) Måste verkligen ta tag i plugget nu, håller på att skriva ner det sista på kostregistreringen.
Fick hem lite kläder idag också, mycket trevligt. Blir konstigt att sova själv inatt, är så van med sällskap för tillfället men samtidigt skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0