regn

hoppas allt regnar bort idag, allt damm (från gruset), alla obehagskänslor, allt negativt och att det från imorgon är en härlig vår med massa positivitet.
Har tvättat imorse, men har så mycket tvätt så ska köra en eller två maskiner imorrn kväll också. Dammsugit hela lägenheten, mycket behövligt och mycket trevligare nu vill jag lova :)
Igår hade jag besök av Julia, Cattis och Cattis vovve, vi gick en promenad och sen blev det prat läänge, alldeles för länge tyckte söthunden som letade upp en påse polly och ville äta  ;)

Idag har jag gjort något jag är rädd för, eööer rädd och rädd men alltid drar mig för att göra, tagit tag i min levnadssituation :p Jag ringde och lyckades boka tid den 26 april för rådgivning gällande både mage och huvud, och jag har hjärtklappning och är alldeles nervös redan nu, det är ju stabilt
Så mycket krångel bara, hör ju till en hälsocentral men dom hade ingen tid förrän i maj tidigast så nu ska jag byta till en annan + att jag måste ringa falun, både mag/tarm och neurologen eftersom de måste skicka mina journaler då jag inte varit hos någon läkare i gävle förut. Allt detta krångel, kommer med största sannolikhet att både behöva träffa en dietist och en neurolog och utöver det en barnmorska och diverse annat jag inte hunnit med...så det blir ett heltidsprojekt när jag väl ska iväg för allt hänger ihop och blir moment 22. men nu är starten gjord iaf.

Har inte haft tid och mått strålande på några dagar så därför dålig uppdatering men här är ett kort sammandrag av vad som hänt:
*Jag har köpt en cykel, på biltema, den är så fin :) Tyvärr har jag inte fått i nån luft i däcken än men jobbar på det
* Vi har börjat med en kurs i näringslära, SÅ INTRESSANT! Kommer bli mycket plugg och svårt men jisses vad spännande det är egentligen
*Har fått hem linser från lensway, på mindre än ett dygn, gissa om jag är imponerad!! Hoppas de funkar bra också bara :)
* Jag törs nästan påstå att jag vet hur det känns att raka överläppen för jag har haft läskigt verkliga drömmar på sistone och där hade jag mustach och skägg som jag försökte raka bort :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad skönt att du lyckats ta tag i allt, bra jobbat gumman! Och Hanna i mustasch!? Ta ett kort och skicka när det händer ;)

Hoppas allt är bra utöver allt i alla fall! Ha det bäst, du vet att du är bäst! Massa kramar

2010-04-10 @ 19:45:37
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0