finbesök

Agnetha kom hit igår em och sov över så vi har pratat massor, fjomp har spelat upp hela sitt register med charmiga uttryck och sedan har det blivit en massa äta också och det är ju alltid trevligt :)
Har varit mycket på sistone, och jag har lite lätt ångest över att börja i skolan igen men det blir ju alltid bra bara man kommer igång! Tycker det är jobbigt med höstväder också för det är inte så snällt mot mina leder, men det är bara att gilla läget. Idag har älsk varit rökfri i ett år, mycket bra jobbat tycker jag och fler blir det förhoppningsvis:)

På fre åker jag hem och mum åker hit och är kattvakt :) Imorgon bitti är det tvättstuga och sen måste jag förbereda lite inför fre, dvs, bädda iordning åt mum, diska, handla hem lite åt henne och packa åt mig. Lär försöka läsa lite skolböcker också och kanske beställa några böcker så jag har.. Men ikväll blir det bara luungt, eller ja, lär leta på mitt glasögonfodral som jag förlagt för det räcker att sova med linser en natt, jag klarar inte två :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0