godisboll

Har ev fått lite klarhet i varför jag får de där myrkrypningarna,svedan i skinnet och brännkänslan (första gången på benen så jag höll på att klösa sönder dom och idag var det dags för fötterna, båda gångerna har jag varit ute och gått), kan bero på migränmedicinen och även  om det inte går att fixa så skulle det vara skönt om det var därför, för det har skrät mig rejält, riktig panik när man är ute och det börjar..

Fick just veta att en av mina vänners familjemedlemmar är på sjukhus, hoppas att det ordnar upp sig fort, jisses vad man känner sig maktlös.

Fjomp har apporterat studsboll en stund och alla som känner honom vet ju att han brukar släppa bollen sådär lagom bit ifrån så man måste sträcka sig för att hämta den, men icke, för idag har han upptäckt att han kunde släppa ner den i min godisskål istället :) Rackarpojken vet hur han ska få mattes fulla uppmärksamhet ;)

Och äntligen är brevet ivägskickat så nu hoppas jag att jag slipper ångest över det nå mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0