stolt

är riktigt stolt över mig själv just nu. Idag har jag ätit min första egengjorda ugnspannkaka (smakade riktigt bra och varför har jag inte gjort det tidigare?!) :) Blev en kladdkaka på det då jag har en sisådär tolv ägg jag måste använda upp. Haft huvudvärk som vanligt så jag och fjomp har haft en riktig mysdag och bara segat och försökt sova bort värken. Men nu på kvällen mår jag miljoner gånger bättre så jag har bäddat rent, dammsugit lägenheten och tagit en långdusch :) Imorrn kl 7 är det tvättstuga och då är det tänkt att jag ska ta itu med disken också, sen ska jag försöka sitta lite på balkis och läsa kursböcker, vi får se hur det går...och om elva dagar ska jag hem och kolla på teater, ser fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0