27/12

Så var julhelgen förbi, fort har det gått och varit väldans trevligt också. En kort resume:
Födelsedagsfrukost hos min mor på julaftonsmorgon, sedan vidare till sandra och julle en sväng, grymt trevligt!!
Julmat hos mamma med både chrippo och pappa närvarande, sedan efterrätter och julklappsutdelning. När jag kände att jag kunnat somna stående blev det hem till svärmor på lite mat och paket också och sedan fortsatte bröderna hem till sin släkt på myskväll medans jag däckade hos mum och fjomp :)
Juldagen var lugn (tack och lov!), spelkväll här hemma, så fick träffa julia vilket var underbart som vanligt :)
Annandag jul spenderades till största delen hemma hos mina kusiner med familj och det åts med andra ord en massa mer, riktigt trevligt det också.

Idag är det måndag, jag har inge batteri i telefonen och comviq anser att jag har lite pengar på telefonen (0.07kr) så jag kan inte ha så mycket kontakt med folk runt om. Imorgon är det iaf chokladmassage på schemat, ser jag fram emot vill jag lova!!
Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej,



Vi på Comviq vill bara tipsa dig om att du kan skicka 35 gratis SMS per vecka och 1 MMS per dag på vår hemsida. Om du dessutom har tankat på ditt kort inom de senaste 30 dagarna kan du skicka 70 gratis SMS per vecka. Det enda du behöver göra är att registrera dig på Mitt Konto på http://www.comviq.se/mittkonto.html som är en helt kostnadsfri tjänst.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-12-28 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0