fort

fort går tiden, timmar, dagar, månader, år, för det mesta hänger jag inte alls med och blir frustrerad över att det inte hänt mer på den tid man avverkat.

Just nu är jag trött, less och irriterad och känner mig riktigt lättsårad vilket ju uppenbarligen inte är något bra tillfälle att skriva ut en massa på Internet, MEN skriver jag inte tror jag att jag bryter ihop (!). Vill bara lägga mig under täcket med massa choklad och förtränga allt vad pms, huvudvärk och massa annat tjafs på sidan om heter.

Inte blir det bättre för att arbetet skulle behöva vara klart idag, vi åker hem ikväll och jag känner mig så frutsterad över allt och känner det som att jag måste tänka och organisera för två om det ska hända något.
Ja mer pepp än såhär kan det ju snudd på inte bli, så nu slutar jag så slipper ni läsa allt negativt :p
Igår var iaf en trevlig stund på stan med bästa sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0