hemma

är ju hemma i gävle igen, blev lite pepparkaksbak igår kväll för att testa de nya formarna och för att se om jag kunde blanda i lite mörk och ljus choklad i degen eller om det blev knas. Jag tror det blev bra faktiskt, synd bara att jag inte tycker det är lika kul att äta pepparkakor som att baka :)

Idag blir det förhoppningsvis sista dagen jag behöver släpa med mig datorn till skolan, och idag ska då arbetet vara klart..hmm ja vi får hoppas på det.
Min skrutt var så mysig när jag kom hem igår och det har fortsatt i samma stil idag också.
Hade tänkt göra lite skrivövningar som kvinnan på sittningen sa åt mig men det värker lite för mycket i lederna för att jag ska orka experimentera just nu, får vänta tills jag är bra igen :)

Säkert ingen hemlighet att jag grubblar en massa och alltid tänker fyra fem steg framåt och därför komplicerar saker och blir ganska frustrerad när det inte händer något, MEN jag jobbar på det, bara så ni vet, jag jobbar även på att lyssna på mig själv och inte slösa energi på sånt som bara tar energi..men som sagt, har det tagit mig 23 år hittills så tar det nog ett tag till, fast jag jobbar på't :)
Ha en toppendag alla, det ska jag försöka ha!

Kommentarer
Postat av: kristin

Haha.. det är väl aldrig lika roligt att äta det man bakat som att baka det.. eller vad säger jag..? klart det är! Men inte pepparkakor åtminstone!



Oh ja.. det har vägt upp det till tusen.. sjukt glad att jag tog chansen kan jag säga!

Ha det bäst bästa Hanna!!

Massa kramar!

2010-12-06 @ 10:17:14
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vännen! jidå är väll sådär, har väll tillkommit lite sen sist för henne... men men jag hoppas allt jag kan, för envis det, det är hon!

åhh när kommer du hem då? då vill jag höra allt om sittningen... så nyfiken,... gå fort, hmm hu rmenar du då ;) kram

2010-12-06 @ 22:53:44
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0