today :)

idag är dagen jag väntat på hela veckan, blir med stor risk heldag i skolan idag också men sen jäklar är det helg. Tanken är att jag ska hinna ikapp lite i lägenheten; diska, dammsuga, laga ikapp lite bat och baka..sen icke att förglömma att jag måste sitta lite med hemtentan i massage, antagligen jobba med portföljen till uppsatskursen och hinna förbereda lite inför kursen som börjar på måndag, jag ska läsa en gnutta retorik, gissa om jag kommer bli svår att ha att göra med ;)

Middagen igår var mycket trevlig, fick någon dricka som var blandat passionsfruktsjuice och fanta, helt ok faktiskt, och sen pepparstek (oxfilé) med potatisgratäng. Och faktum var att typ hela klassen såg att jag och carina delade mat men det var inga jobbiga kommentarer, me like så mer sånt :)

Har som sagt en massa jag ska hinna ifatt med över helgen och sen ska jag träffa agnetha imorrn kväll vid hal sju också, för sen åker jag ju hem så då hinner vi ju inte ses. ja herregud vad jag behöver lite ledigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0