snabbaste ever

den här veckan har gått grymt fort och nu är skolveckan slut igen efter dagens redovisande seminarium :) Det betyder självklart att jag har massor att plugga på egen hand men det gör jag inte förrän i sista stund om jag känner mig själv rätt...

Chokladförrådet är påfyllt, jag har ballerinakakor hemma och ska försöka hinna med en kladdkaka imorrn innan jag får finbesök.
Har även tvättid och en massa att städa innan de kommer vid två men lite lagom stress är bra
Idag var det som sagt skola på schemat, mycket roligt seminarium faktiskt, sen till lindholms möbler med elin (hittade iaf en soffa jag vill ha), sen storhandling på willys (för första gången sen jag flyttade hit) och sen har jag bara tagit det luungt.

varm choklad och rostade mackor med leverpastej är grymt underskattat förresten!

OCH ETT STORT GRATTIS TILL VINCENT SOM FYLLER GAMMAL IMORRN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0