söndagsmys

Alla pratar och längtar efter det där jäkla fredagsmyset, jag har söndagsmys, med mig själv :P
Igår gjorde jag makaronipudding (2 port. blir 2 omgångar mat + två lådor) och idag korv strogarnoff med samma resultat som föregående rätt, ibland är det bra att vara liten i maten, dosorna räcker längre då ;) Helt fantastiskt att hemlagat kan vara så gott egentligen. Min uppsats är klar och inlämnad, spänd förväntan/ångest på resultatet, jag har hunnit lägga 1,5 pussel den här helgen och är ledig imorrn med, skönt skönt

Men nu ska jag mysa ner mig i sängen och dricka en mango smoothie, för jag är kramsjuk och har ingen att kramas med för tillfället :/

Har hunnit fixa lite inför hemkomsten iaf, svårt att planera något när i princip alla säger; hör av dig när du kommer hem... Ja så ponera (kan man skriva så?) att jag hör av mig till alla då, då kanske hälften får för sig att det funkar att ses på må fm innan jag åker, och då springer jag där som en skållad råtta... jaja, det är som det är

Mango, banan,lite vaniljyoghurt och det som gör att det går att dricka sen; ett stycke sugrör, väldens bästa påhitt :)

Kommentarer
Postat av: alfred

haha jag skrev lite feeel! ;) men gött att du förstod det ändå, då betyder det ju att det inte var allt för oläsligt ;) hehe

2010-03-01 @ 12:05:08
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen! nej är koloskopi jag väntar på tid till... usch och fy... men men...

hur går dte med din mage då och skolan??? kram

2010-03-01 @ 12:28:49
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0