gammal :)

vad helgen har gått fort, förstår inte vart tiden tar vägen alls :)
Imorgon börjar en ny termin, och första kursen är en pedagogikkurs "möte mellan människor", hoppas att det är en kurs för mig så jag får lite välbehövlig motivation.

Skulle köpa ett skoställ igår, hittade inget som passade så kom hem med fyra muggar, lite städsaker och naturgodis istället :p men det funkar ju det också

Fjompen och jag har myst och lekt och haft oss i helgen iaf, utöver det har jjag träffat baena en sväng (och nisseponken), samt en liten kattdam som jag blev alldeles kär i :) så nu ska jag väl ha mysenergi så jag överlever två veckor framåt iaf tror jag.

åker hem till gävle idag, ska träffa elin och camilla och vi ska prata lite om en av uppgifterna till skolan..och prata lite annat också och äta lite gott om jag känner oss rätt, sen ska jag soova, längtar redan för jag har inte sovit gott inatt alls, vaknade flera gånger och klockan fyra var grabben upp och käkade torrfoder så det knastrade i hela huset, älskar verkligen den hårbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0