god tanke

tanken är ju att jag jag skriva allt positivt som händer i mitt liv, men det känns som att inte förrän jag är färdigflyttad och har avverkat tentan vi ska ha nu kommer den här onda cirkeln att vända :( så ni får stå ut med gnäll en stund till
Dagen har varit hyfsat bra, astråkig föreläsning men trevligt sällskap, förhoppningsvis ett elavtal fixat, jättekul seminarium fast grymt ont i magen och så har det fortsatt, har fått lite renskrivning gjord, men grymt ont i magen :/ Bara en förmiddag kvar iaf och sen är det tentaplugg för hela slanten, för de flesta men jag ska träffa lite trevligt folk för jag behöver tänka på annat känner jag.

Det känns som om jag sitter fast, det spelar ingen roll vad jag gör för jag får alltid vänta på att något annat ska fixas..och jag orkar inte vänta jämt, jag vill kunna styra mitt liv och min framtid men just nu är jag bara frustrerad och har ingen makt att göra ett skit. Eller så är jag bara överdrivet känslig för det är dags för spruta och min fjomp ska opereras lite imorrn :( det gör nog mycket men jag tror att allt spelar in, men som sagt, efter fredag och från och med första feb hoppas jag att det blir positivare tongångar, annars får jag låta bli att skriva :p

Kommentarer
Postat av: kristin

Heja fjomp och positiva tankar! Jag tror på dig vännen! Du klarar det! :)

2010-01-18 @ 21:14:42
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0