psykbryt

igår höll jag bokstavligt talat på att bryta ihop, hade migrän halva natten och satans ont i nacken, lyckas dra mig upp och äta ett kex, går till skolan i vädret som inte var på någons sida (det snöade blöt ond snö från alla håll och då menar jag alla), kom upp till skolsköterskans rum (hon har drop in mellan 9-11) vid tio bara för att se att hon hade tagit ledigt den dagen och skulle vara tillbaka på må! Då hade jag kunnat sätta mig ner och grina, tog hur låång tid som helst att gå hem eftersom jag hade noll krafter kvar...

Lyckades iaf få en tid på hälsocentralen här idag kvart över åtta fast jag egentligen inte kan registreras där och eftersom jag flyttar strax blev det krångligt osv. Hoppas iaf att kroppen skärper till sig lite efter det här, för nu orkar jag inge mer.

Mum kommer kanske ikväll :) Hon har lånat med en skolbok som jag måste hinna läsa ut i helgen typ (kanske sö då)..och på lö ska jag äta årets första semla, helt ok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0