allt

jobbar är väl ingefär det jag gör mest numera :) Ikväll ska jag försöka se en stund av VM-finalen iaf, få se hur mycket jag orkar eftersom jag ska upp och jobba imorrn igen. Även om det känns som att man bor på jobbet har jag jäkligt kul måste jag säga, har jobbat mycket med sandra och vi lyckas med allt :p

Ikväll får jag träffa älskling också, och mum åker till min lägenhet i gävle idag så jag och lillen är hemma själva, det är så skönt :)
imorrn hoppas jag på att julls kommer till stan, saknat nå frunktansvärt och även om jag är glad att det är sista jobbarveckan så är jag riktigt nervös eftersom jag ska ha folk med på introduktion hela veckan, man vill ju komma ihåg allting och ge dem en bra start, hoppas hoppas det går bra och att de känner sig välkomna.

Nu blir det lite mat och sedan jobbet, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0