delad

delad (o)tur idag innebär tidig morgon och sen kväll, de boende r så trötta och tagna av värmen o ch det är väl vi personal också kanake, kom några droppar regn nyss iaf när jag åkte hem. Är hemma på timmar, dvs mellan ett och fyra, har precis ätit så nu ska jag försöka varva ner och sova en sväng innan jag måste tillbaka. de flesta är lediga må när de jobbat helg men jag går på en annan rad så efter den här helgens avslut har jag må-ons också, ledig to och sen hela helgen igen, skojigt värre... :/

Igår blev det årets första dopp iaf i sligen, mycket trevligt hade jag! så nu vill jag bada mer :)

godissugen är jag också som sjutton, illamåendet har lagt sig så nu äter jag allt sött i min väg istället haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0