läbbigt

drömt mardeömmar hela natten att jag varit jagad och skulle bli nerstucken med spruta och kniv, jag måste verkligen öva psyket på att gå till doktorn.. :) Var dit och tog prover iaf, så nu är det bara att ladda inför "riktiga" besöket på fre.
Appropå mardrömmar så har fjomp skrämt halvt ihjäl mig idag, hörde att han slogs med nåt men trodde det var en leksak, tills jag ser att det är en stor fjäril! Till saken hör att min skrutt inte direkt har mördarinstinkter och avslutar lidandet utan han leker bara, så var tvungen att stänga in honom så jag kunde ta bort fjärilen, stackars varelse. Inte var katten nå vidare glad på mig efteråt heller för att jag förstörde det roliga :p

I lördags kväll var julia här och vi åt och pratade, trevligt som vanligt! Hade ångest igår kväll men tror att det är stress inför läkarbesöket.
Har fått lite sug efter att baka så gick igenom mina receptböcker idag, blir nog banankaka eller kärleksmums, har inte bestämt mig än :) Och sen lär jag ju baka bullar någon gång för det vill jag kunna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0