nedräkning

det är konstigt det där, när jag är här i l-a så trivs jag väl så bra jag kan göra, mycket eftersom jag vet att jag inte är fast här längre, fick frågan igår hur länge jagtänkte stanna i gävle ochdet vet jag inte, vet bara att jag inte vill flytta tillbaka hit än på mycket länge, om någonsin..

Idag regnar det, mycket skönt för det har varit så kvavt på sistone, mindre skönt för att jag inte hittar mitt paraply :)
Har hunnit träffa lite folk iaf, varit upp till kusinen och hälsat på, träffat Haag, Ida och Inger, kramat julls hejdå, varit en snabbsväng till jobbet och pratat lite med sandra igen :) Ska väl förhoppningsvis träffa min kusin idag och sen måste jag packa, det är inte lite grejer vill jag lova!
Har lite lätt ångest, lika skönt som det ska bli att få landa i lugn och ro med fjomp, lika jobbigt kommer det bli att inte få träffa älsk varje dag, men man kommer väl snart in i det igen..

(sen har jag för första gången på 4-5 år haft mensvärk igen och det är då banne mig inget jag saknat, därav mitt griniga humör)
På måndag eller tisdag ska jag iväg och ta prover, och den 30 är det sjukhuset som gäller, jag kommer lätt att gå vilse som vanligt eller så bara glänser jag :p

Och päron i ugn med after eight är så grymt underskattat, skulle lätt kunna vara min basföda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0