årets första

Helgen var alldeles för kort och dessutom hann jag med migrän och sjujäkla krånglig kropp i övrigt så det känns knappt att man varit ledig. Hann iaf med att jobba ett pass, den där trevliga skogspromenaden, årets första mjukglass i sällskap med lojs och årets första grillning :)

Mycket trevlig helg i övrigt om man bortser från att humöret ligger någonstans under asfalten när jag mår dåligt

Haft grupparbete idag inför redovisningen på fre, kan väl säga att jag inte gör många knop mer än nödvändigt för tillfället men fick tillbaka mina inlämningsarbeten från förra kursen med ett B som betyg så det satt rikitgt fint! :)

En liten powernap och sen ska jag försöka städa, verkar som jag får lunchgäster på to, och imorrn kommer agnetha och lämnar nyckel inför kattvaktandet.

Om 2 ½ vecka är jag i London, det ska bli nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0