dagens bästa

Känns riktigt bra idag, med allt faktiskt, gårdagen var jättetrevlig fast jag var trött och hade huvudvärk, pappa och jag är ett bra team ibland :) Åt grillat och på kvällen var det filmen prinsessan och grodan som stod på schemat, oj oj vad bra den var, jag gillar ju sånt där :) apelsinchoklad och popcorn plus mys till det gjorde kvällen värd.

Idag var det dejt med caroline och vincent, mycket trevligt, vi har ju en del att prata ikapp känns det som och sådär skönt för det blir ingen jpbbig tystnad och obekvämt :) Skulle ju göra min lilla runda på apoteket också och häll inte på att komma därifrån, barnmorskan i gävle hade lite fint rekomenderat att jag skulle ha en p-ring per dag istället för en á tre veckor som det ska vara så personalen blev alldeles till sig haha, men det löste sig :)

När jag kom hem hade mum fått besked från london om att turen till stonehenge som vi bokat var inställd (alla dagar vi är där) och att vi skulle ringa tillbaka, fast när vi ringde hade de precis fått veta att det var lungt och att bokningen gällde igen, dagens bästa tror jag :)

Nu blir det mat, lite slingor och sen blir det mys ikväll igen 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Hanna!

Tack så mycket! Har du gjort klart allt för sommaren då?

Filmen prinsessan och grodan är ju jättbra! också sett den :)

kram

2010-06-15 @ 08:18:49
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

i promise, jag ska uppdatera ;) pålitlig när det gäller bad??? men absolut... mig kan du lita på ;) kanske tom ska ta och ses inom en snar framtid =)

kram

2010-06-15 @ 13:30:21
URL: http://majjja83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0