fredagkvällen

var den bästa på länge! Trött som ett as och med en mun som inte kunde gapa pga medicinering, ja ett riktigt slo var jag iaf. Dom andra i klassen som skulle vara med bangade så det blev jag och julia kvar, vilket blev en spontankväll hos mig med tacos och choklad, mysigt värre och film och prat på det, och lite fotboll såklart nu när det är VM :) Hade sjukt trevligt och det var ett toppenavslut på terminen känner jag. Fick ju dessutom världens finaste sms av caroline om Vincent, sötskrutten, kan ju lova att mysabstinensen ökade :)

Idag har jag massor jag måste göra, och sen kommer agnetha hit också, får se vad vi ska hitta på..Men nu står tv:n i vardagsrummet, lite provisoriskt men mycket skönare, nu kan sängen bli den plats där jag sover och inte ser på tv och gör läxor och allt annat, nice.

Det regnar idag också, tycker lite synd om mina föräldrar som ska till Dalhalla ikväll men för min del gör det inget med regn, är ganska mysigt så länge man inte behöver vara ute och flänga :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, jaa.. Lidköping är inte en särskilt händelserik stad när det gäller att ha saker att göra. Fast rätt illa att bara varit hemma drygt en dag och redan vara trött. usch! Men ska inte klaga heller, är ju rätt skönt! haha nästan så att jag funderar på det, hade inte varit helt fel ;) ja men det tycker jag allt att vi ska! Hör av dig när du är hemma, så ska vi allt se till att planera in något tycker jag!!! :D Ha det underbart i London nu också och njut lite åt mig med :) Massa kramar!! <3

2010-06-14 @ 00:08:58
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0