lördag

sista redovisningen för terminen är avklarad, riktigt skönt och hemtentan verkar vara överkomlig, fast inte tänker jag då sitta och skriva hela helgen för det hinner jag inte, men läsa lite ska jag :)

På tis får jag min soffa och blir sjukt mycket pank känner jag, fast förhoppningsvis behöver jag inte köpa soffa på många många år sen. Ska ju även växla till mig en massa pund till resan (för både mig och mum) så det kommer också att svida lite i plånboken men jag ser det som följande, får njuta av det här och sedan får jag leva på glass, värme och kärlek resten av sommaren :p

Ska strax bege mig till Juttan, och sen har jag tvättid, så typiskt förresten att jag vaknar med nack/huvudvärk på mina lediga dagar..tur att det är varmt iaf så man slipper ledvärken. Men jag ska inte klaga en massa, finns dem som har det så mycket värre och ändå håller humöret uppe så då borde fasen jag också.

Och för den som undrar så har jag klänning idag, fast jag vet inte riktigt än ifall jag överlever att ha den ute om det blåser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0